~segala rasa itu adalah anugerah...hingga tercetusnya ilham~

Sunday, January 30, 2011

PERTANDINGAN MUTIARA CINTA lagikkk!

Brother Love anjurkan lagik Pertandingan Mutiara Cinta dlm FB nyer...
tapi aritu pemenang yg terpilih mutiara cintanya dijadikan ebook Koleksi 125 Mutiara Cinta...
tapi contest kali ni lain lak surprisenyer...
1st stage ~ Top 20
2nd stage ~ Top 10
3rd stage ~ Top 5 jer...


N Alhamdulillah...aku berjaya hingga Top 5! \(^_^)/


Aku hantar 3 mutiara cinta jer kali ni...

MUTIARA CINTA 1 : "Sayang...izinkan aku berlayar jauh ke lautan cinta,
                                                   untuk kujejaki hatiku di sana,
                                                   biarpun hingga ke hujung dunia..."
                                                 "Sayang...izinkan aku berlabuh jauh di dasar hatimu,
                                                  kerana kuingin temani hidupmu,
                                                  hingga ke akhir waktu..."


MUTIARA CINTA 2 : "Seandainya cinta menjadi kenangan,
                                                   Anggaplah kenangan satu pengalaman,
                                                   Kerana pengalaman adalah sebuah kehidupan..."


MUTIARA CINTA 3 : "Janganlah ditangisi lagi cinta yang pergi...
                                                     Senyumlah semanisnya pada cinta yang hadir kini..."


Dan Alhamdulillah lagik sekali sbb di antara Top 5 tuh aku terpilih as a WINNER!
Dan sekaligus aku jadik Penulis eBook pertama bawah Company Brother Love tuh... =D
tapi sayangnyer....smpai saat ni aku lom sempat siapkan ebook tersebut...
entah2 dah melepas can aku huhuhu T_T


Tengokla link nie :-
http://www.bestbetul.com/

No comments:

Post a Comment